Praktijkperikelen
Gina Boorsma
1 minuut leestijd
Praktijkperikel

Therapeutisch visite rijden

Plaats een reactie

Het ochtendspreekuur liep niet heel gesmeerd. Het was de worsteling na het weekend. Ik had het overleg met de assistentes afgerond en daar was het; het Telefonisch Spreekuur doemde op in mijn agenda.

De korte beschrijvingen voorspelden weinig goeds; bijwerkingen van pil X van het nieuwe merk Y, of ik de wachttijd kan verkorten, een aanvraag van een patiënt voor een niet-geïndiceerd onderzoek, en een eerstelijnspsycholoog die een patiënt niet in behandeling kon nemen omdat de zorgvraag niet aansloot bij het zorgproduct/businessmodel.

VERDER LEZEN?

U heeft gratis en volledig toegang als

  • Lid van een wetenschappelijke vereniging
  • Lid van De Geneeskundestudent
  • Abonnee
inloggen

Lid of abonnee maar nog geen inloggegevens?

registreren

Geen lid? Bekijk de abonnementen!

abonneren

Bent u geen lid en hebt u geen interesse in een abonnement? Zes weken na publicatie wordt dit artikel voor iedereen beschikbaar om te lezen.

    Perikel insturen

    Heeft u iets meegemaakt wat u deed fronsen, foeteren of lachen? Deel het met uw collega's!

    Stuur uw anekdote in

    Cookies op Medisch Contact

    Medisch Contact vraagt u om cookies te accepteren voor optimale werking van de site, kwaliteitsverbetering door geanonimiseerde analyse van het gebruik van de site en het tonen van relevante advertenties, video’s en andere multimediale inhoud. Meer informatie vindt u in onze privacy- en cookieverklaring.