Inloggen
Casus van de week
1 minuut leestijd
Wat ziet u?

Huiduitslag

2 reacties

Een 28-jarige vrouw met een blanco voorgeschiedenis ontwikkelt huiduitslag na een eerste injectie hydroxycobalamine vanwege een vitamine-B12-tekort. Hoe beschrijft u dit beeld?

Het antwoord leest u hier.

Heeft u ook een interessante casus voor deze rubriek? Stuur tekst (max. 300 woorden) en beeld naar kopij@medischcontact.nl. Als uw casus wordt gepubliceerd, ontvangt u van ons het boek De psychiater en ik van Menno Oosterhoff.

Wat ziet u?
Op dit artikel reageren inloggen
Reacties
 

Casus insturen

Heeft u een interessante casus die u aan uw collega-artsen wilt tonen? Stuur hem in en ontvang het boek De psychiater en ik van Menno Oosterhoff.

lees meer

Cookies op Medisch Contact

Medisch Contact vraagt u om cookies te accepteren voor optimale werking van de site, kwaliteitsverbetering door geanonimiseerde analyse van het gebruik van de site en het tonen van relevante advertenties, video’s en andere multimediale inhoud. Meer informatie vindt u in onze privacy- en cookieverklaring.