Praktijkperikelen
1 minuut leestijd
Praktijkperikel

Deze brief verzond ik vandaag aan een verzekeraar

2 reacties

Geachte heer/mevrouw,

Op 20 april zond u mij een schriftelijk informatieverzoek. (di)
Op 22 april is dat door mij ontvangen. (do)

Op 22 april heb ik een brief geschreven en direct laten verzenden via de papieren post. (do)
Op 23 april zal deze brief in onze postkamer zijn verwerkt. (vrij)
Op 24 april bij PostNL gesorteerd. (za)
Op 25-26 april bezorgde PostNL geen post (zo, ma en Koningsdag)
Op 28 april vond u het nodig mij te bellen waar mijn reactie bleef. (woe)

Deze brief kost mij onnodig tijd.
Graag in het vervolg even nadenken voor u dit soort telefoontjes pleegt.
‘Een ogenblik geduld a.u.b.?’

Graag ontvang ik van u een schriftelijke reactie.

Met vriendelijke groet,

Heeft u ook een perikel? Stuur uw verhaal naar redactie@medischcontact.nl

Lees ook

Praktijkperikel
Op dit artikel reageren inloggen
Reacties
  • A. Colon

    Neuroloog, Budel Dorplein

    En, heeft u al reactie (het is ondertussen juni)? Of gaat een aanmaning nodig zijn?

  • Christiaan Broere

    Revalidatiearts, Capelle aan den IJssel

    Herkenbaar. Het woord 'zorgverzekeraar' kunnen we (helaas) ook vervangen voor 'letselschadeadvocaat' en 'bedrijfsarts'. Met enige regelmaat krijg ik brieven voor patiënten die nog op het spreekuur moeten komen... Iets met ontregelen in de zorg?

 

Perikel insturen

Heeft u iets meegemaakt wat u deed fronsen, foeteren of lachen? Deel het met uw collega's!

Stuur uw anekdote in

Cookies op Medisch Contact

Medisch Contact vraagt u om cookies te accepteren voor optimale werking van de site, kwaliteitsverbetering door geanonimiseerde analyse van het gebruik van de site en het tonen van relevante advertenties, video’s en andere multimediale inhoud. Meer informatie vindt u in onze privacy- en cookieverklaring.