Wie verdient volgens u de Communicatieprijs 2018?
1 reactie
Wie heeft het beste initiatief op het gebied van communicatie tussen zorgverlener en patiënt en verdient de Medisch Contact Communicatieprijs 2018? Op 24 januari 2019 reiken Medisch Contact en Stichting Voorlichting Patiënten (SVP) deze tweejaarlijkse prijs voor de zevende keer uit.
Met deze prijs willen we aansprekende initiatieven stimuleren en ondersteunen. Inzendingen uit alle sectoren van de gezondheidszorg zijn welkom. Misschien heeft u zelf wel een prijswinnaar in huis!

Prijzen
De eerste prijs bestaat uit een decoratief kunstwerk van kunstenaar Lei Hannen, een bedrag van 2000 euro én media-aandacht. De tweede- en derdeprijswinnaars ontvangen respectievelijk 1000 en 500 euro.
Aanmelden
Wilt u een inspirerend, praktisch en blijvend toepasbaar initiatief van de afgelopen twee jaar in aanmerking laten komen voor de Medisch Contact Communicatieprijs?
Download het aanmeldingsformulier en stuur het voor 15 oktober 2018 ingevuld retour aan communicatieprijs@medischcontact.nl
Heeft u voorbeeldmateriaal, foto’s een video of een presentatie? Stuur het mee als bijlage of als link.
"Ik tip graag DokterMedia als goede kandidaat voor deze prijs. Twee jonge dokters die nog als coassistent met het initiatief begonnen zijn om medisch nieuws dat in algemeen media verschijnt te voorzien van een systematische, methodologisch goed onderbouwde en nuttige review. Daarmee duiden zij niet alleen medisch nieuws voor de algemeen geinteresseerde lezer op een nuttige manier, maar zetten ze ook een mooi rolmodel neer voor hoe medisch nieuws het beste gepresenteerd kan worden. "