Deze brief verzond ik vandaag aan een verzekeraar
2 reactiesGeachte heer/mevrouw,
Op 20 april zond u mij een schriftelijk informatieverzoek. (di)
Op 22 april is dat door mij ontvangen. (do)
Op 22 april heb ik een brief geschreven en direct laten verzenden via de papieren post. (do)
Op 23 april zal deze brief in onze postkamer zijn verwerkt. (vrij)
Op 24 april bij PostNL gesorteerd. (za)
Op 25-26 april bezorgde PostNL geen post (zo, ma en Koningsdag)
Op 28 april vond u het nodig mij te bellen waar mijn reactie bleef. (woe)
Deze brief kost mij onnodig tijd.
Graag in het vervolg even nadenken voor u dit soort telefoontjes pleegt.
‘Een ogenblik geduld a.u.b.?’
Graag ontvang ik van u een schriftelijke reactie.
Met vriendelijke groet,
A. Colon
Neuroloog, Budel Dorplein
En, heeft u al reactie (het is ondertussen juni)? Of gaat een aanmaning nodig zijn?
Christiaan Broere
Revalidatiearts, Capelle aan den IJssel
Herkenbaar. Het woord 'zorgverzekeraar' kunnen we (helaas) ook vervangen voor 'letselschadeadvocaat' en 'bedrijfsarts'. Met enige regelmaat krijg ik brieven voor patiënten die nog op het spreekuur moeten komen... Iets met ontregelen in de zorg?