Reacties



U bent niet ingelogd. Log in om alle artikelen te kunnen inzien en te kunnen reageren:

inloggen

Inlog aanvragen | Inlog vergeten



Laatste reacties


1  2  |  3  4  |  5

    ZorgkaartNederland wapent zich tegen misbruik

    Reactie 05-02-2016: 'Gezien de emoties die bij patiënten met gezondheidsproblemen kunnen optreden is het geen wonder dat deze site gebruikt wordt om eventuele frustraties of boosheid te ventileren waardoor artsen voor eeuwig onterecht aan de digitale schandpaal kunnen wo...'     


    Praktijkperikel: Helaas

    Reactie 05-02-2016: 'Helaas, maar dan andersom Een collega-revalidatiearts had beloofd dat ik zou langskomen om een vitale zestiger die was opgenomen met een femoralisneuropathie, klinisch te beoordelen. De man was bekend met restjes van polio, maar daar was hij zelfs m...'     


    Wonderchirurg valt door de mand

    Reactie 05-02-2016: 'Pseudologia phantastica en de doktersbul: een levensgevaarlijke combinatie.'  Lees meer
    Reacties: 3 reacties


    Wat ziet u?

    Reactie 05-02-2016: 'De DD is uitgebreid. Naast inflammatoire aandoeningen zoals artritis psoriatica en jicht kan er sprake zijn van een osteomyelitis, maar ook zeldzamere aandoeningen als een primaire maligniteit of metastase komt in de dd voor. Het rontgenbeeld is hier...'     


    Schippers wil macht farmaceuten indammen

    Reactie 05-02-2016: 'Deze minister die haar eigen verantwoordelijkheden delegeert naar commerciele zorgverzekeraars omdat het de begroting goed uitkomt opent nu ineens de ogen en ziet excessen van marktwerking in de farmaceutische industrie, ook alleen maar omdat de begr...'  Lees meer
    Reacties: 4 reacties


    Voorlichting over keizersnede beter dan dwang

    Reactie 05-02-2016: 'Ik ben het hier hartgrondig mee eens. Een afgedwongen keizersnede is een vorm van geweld, net zoals een IBS dat is. De mogelijkheid van dergelijk geweld moet je alleen toelaten in je behandelrelatie als de winst groot is, dus als er vaak situatie zij...'     


    Commissie Voltooid Leven: wet zo laten

    Reactie 05-02-2016: 'Het lijkt me als arts ook een tekens moeilijkere afweging te worden, het verruimen van de regels bij hulp bij zelfdoding, zou een onevenredig zware last bij de arts leggen m.i. Het idee om zelfdoding te faciliteren, zodat mensen zelf de handeling doe...'  Lees meer
    Reacties: 2 reacties


    Meldplicht beroepsziekten - Voorzitter NVAB

    Reactie 04-02-2016: 'Jurriaan, hulde. Ik ben het ditmaal geheel met je eens en ik denk dat ik dan ook namens het merendeel zo niet alle 111 collega's uit Bedrijfsartsengroep en Bedrijfsartsen-flex spreek. '  Lees meer
    Reacties: 2 reacties


    Kritiek op ‘spoedcursus bedrijfsarts’

    Reactie 04-02-2016: 'Wat is er mis met een 'snuffel stage ' ? Dat moest vaker gebeuren !'  Lees meer
    Reacties: 3 reacties


    De nationale ombudsman plopt op - Menno Oosterhoff

    Reactie 04-02-2016: 'Na het verschijnen van dit blog zag ik dat Dullaert aanbiedt ter overbrugging plaatsvervangend kinderombudsman te zijn. Van Zutphen zal die uitgestoken hand toch wel aannemen? Inmiddels 29.100 handtekeningen. Dat worden er vandaag nog meer dan 30.000'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


1  2  |  3 4  |  5

Deelnemende sites

Voor deze site(s) bent u ingelogd