Reacties

 

UITGELICHT

    Boycot internetapotheken - Henk van Gerven

    Boycot internetapotheken - Henk van Gerven Reactie 22-07-2016: 'De internetapotheek werkt niet samen met voorschrijvend artsen. Als huisartsen hebben we maandelijks farmacotherapeutisch overleg met de plaatselijke apothekers. Volgens mij werkt het in (bijna) elke plaats in Nederland zo. Vreemd dat een huisarts hi...'  Lees meer
    Reacties: 8 reacties



U bent niet ingelogd. Log in om alle artikelen te kunnen inzien en te kunnen reageren:

inloggen

Inlog aanvragen | Inlog vergeten



MEER REACTIES


1  2  |  3  4  |  5

    Los eindje

    Reactie 25-07-2016: 'zoloft, '  Lees meer
    Reacties: 568 reacties


    Gezondheidswinst evolocumab niet aangetoond

    Reactie 24-07-2016: 'Belangenverstrengeling en rationele farmacotherapie. Artsen, apothekers en patiënten hebben behoefte aan geneesmiddelen die goed zijn onderzocht en waarvan de werkzaamheid is bewezen in goed opgezette en uitgevoerde gerandomiseerde dubbelblinde onder...'     


    Langdurig antibiotica niet altijd zinvol bij lyme

    Reactie 23-07-2016: 'Het enige wat al deze literatuur over Lyme met elkaar verbindt is dat hoe slechter de methodologie, hoe significanter de uitkomsten. En dan is het altijd oppassen. Het bewijs wordt niet sterker door het citeren van meer slecht onderzoek. Ook dan is n...'  Lees meer
    Reacties: 6 reacties


    Psychiatrie en literatuur

    Reactie 23-07-2016: '"melancholie als modegril "....volgens de inmiddels niet meer werkzame Frits Milders...stupide gedachte, zeker voor een psychiater..niemand wenst zich zulk een kwaal/ziekte.Ik raad deze man aan het boek;Ver Heen te lezen, van professor dr Kuipers. De...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Onmenselijke richtlijn - Luc Bonneux

    Reactie 23-07-2016: 'Wat kan hij toch prachtig relativeren!'     


    #zinin - Menno Oosterhoff

    Reactie 22-07-2016: 'Interessant om te horen. Misschien komt het wel vaker voor. Prof Kuiper beschrijft in 'ver heen' ook een moment waarop hij weer leven voelt. Heel bijzonder.Dank voor uw openhartige verhaal'  Lees meer
    Reacties: 2 reacties


    Marcel Levi says goodbye

    Reactie 22-07-2016: 'Een enthousiaste arts-bestuurder die ook nog eens columns schreef die tot nadenken stemden, gaat ons land verlaten. Gelukkig niet omdat hij er hier genoeg van heeft, maar omdat de buitenlandse uitdaging hem zeer bevalt en omdat hij inschat dat een (z...'     


    Medicatiegesprek

    Reactie 22-07-2016: 'Collega de Lint gaat hier wel erg kort door de bocht. Het merendeel van de Nederlanders is niet in staat om zelf te beoordelen of hij/zij allergisch is voor de voorgeschreven stoffen laat staan voor allerlei andere 'evidente waarheden'. Gelukkig dat ...'     


    Boycot internetapotheken - Henk van Gerven

    Reactie 22-07-2016: 'De internetapotheek werkt niet samen met voorschrijvend artsen. Als huisartsen hebben we maandelijks farmacotherapeutisch overleg met de plaatselijke apothekers. Volgens mij werkt het in (bijna) elke plaats in Nederland zo. Vreemd dat een huisarts hi...'  Lees meer
    Reacties: 8 reacties


    Film: The Here After

    Reactie 22-07-2016: 'Vooroordelen, dat is waar deze film over gaat zodra je de trailer gezien hebt, en waar het toe leidt. Het veronderstellen dat, in dit geval, een misdadiger altijd misdadig gedrag zal vertonen en dat je je daarvoor moet behoeden en die persoon moet ve...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


1  2  |  3 4  |  5

 

Deelnemende sites

Voor deze site(s) bent u ingelogd