Reacties

 

UITGELICHT

    Het betreffende vakje - Menno Oosterhoff

    Het betreffende vakje - Menno Oosterhoff Reactie 25-05-2016: '@Oosterhoff. Sorry, ik was niet duidelijk. Wat ik bedoelde te zeggen is dat wanneer 40% van de uitspraken van een lagere rechter in beroep wordt "vernietigd", dat niet gelijk staat aan 40% ongegrond verklaren van de klacht door de beroepsrechter. Waa...'  Lees meer
    Reacties: 16 reacties



U bent niet ingelogd. Log in om alle artikelen te kunnen inzien en te kunnen reageren:

inloggen

Inlog aanvragen | Inlog vergeten



MEER REACTIES


1  2  |  3  4  |  5

    UWV laat basisarts arbeidsongeschikten beoordelen

    Reactie 25-05-2016: 'Kamervragen Ulenbelt https://www.tweedekamer.nl/downloads/document?id=39595b6e-9e84-4167-a69a-4d5f0db6087c&title=Het%20bericht%20dat%20basisartsen%20worden%20ingezet%20om%20personen%20met%20een%20WIA%20uitkering%20te%20herbeoordelen.doc'  Lees meer
    Reacties: 7 reacties


    Geen rol voor opioïden bij chronische lagerugpijn

    Reactie 25-05-2016: 'Systematische reviews en meta-analyses om vormen van symptoombestrijding te analyseren van complexe, meer biomechanisch en neuromechanisch ( malalignement) te verklaren degeneratieve processen in het steun-en bewegingsapparaat of dit van het EBM "keu...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Oproep kinderarts: film je laveloze kind

    Reactie 25-05-2016: 'Op zich een interessante gedachte dat een patiënt die onder invloed of verward is, er baat bij kan hebben zichzelf terug te zien. Over die periode bestaat vaak een amnesie wat juist ook kan leiden tot ontkenning van de ernst en conflicten met naasten...'  Lees meer
    Reacties: 7 reacties


    Twee keer verkeerde prothesemaat geplaatst

    Reactie 25-05-2016: 'Geachte redactie, De uitspraak van het Tuchtcollege inzake het plaatsen van een verkeerde prothesemaat (MC nr. 20), waarbij de juiste prothesemaat niet kon worden gelezen door de operateur, onderstreept een probleem dat ik reeds tien jaar geleden pr...'     


    Het betreffende vakje - Menno Oosterhoff

    Reactie 25-05-2016: '@Oosterhoff. Sorry, ik was niet duidelijk. Wat ik bedoelde te zeggen is dat wanneer 40% van de uitspraken van een lagere rechter in beroep wordt "vernietigd", dat niet gelijk staat aan 40% ongegrond verklaren van de klacht door de beroepsrechter. Waa...'  Lees meer
    Reacties: 16 reacties


    De zorg gaat aan ‘geen keus’ ten onder - Michael van Balken

    Reactie 25-05-2016: 'Het kiezen is inderdaad een lastige materie. Vrije keuze en keuzevrijheid zijn prachtige termen. Inderdaad Fantasy. Achteraf kun je helaas niet kiezen. Als counselor weet ik dat maar al te goed. Helaas bestaat het beroep van keuze-counselor nog niet ...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    Nieuwe analyse verbetert kankerzorg

    Reactie 25-05-2016: 'De titel suggereert een statistisch onderzoek, maar in feite zijn het Prisma analyses, zoals die vaak gemaakt worden van calamiteiten, fouten, bijna fouten, en steeds vaker van complicaties. De onderzoekers voegen daar nu een nieuw onderzoekscategori...'  Lees meer
    Reacties: 1 reactie


    I have a dream - Mieke Kerkhof

    Reactie 24-05-2016: 'Geachte collega Storm, Dank voor uw reactie, naar aanleiding van mijn blog. Inderdaad dient de zwangere centraal te staan. Hier in 's- Hertogenbosch is dat al zo en ik weet van meerdere plaatsen in het land dat zulks het geval is. Waar, hoe en met wi...'  Lees meer
    Reacties: 3 reacties


    Idee van zelfmanagende patiënt te rooskleurig

    Reactie 24-05-2016: 'Wat een leuke en goede bijdrage. Volgens mij slaat dit precies de spijker op zijn kop! Niet alles zinloze details en weetjes, gewoon: "Wat levert het op en wat gaat het kosten?" èn: "Als ik dit niet doe, wat kan ik dan verwachten?"'  Lees meer
    Reacties: 2 reacties


    Schippers heeft zorgkosten onder controle

    Reactie 24-05-2016: 'Ik zou zeggen... Het eerste experiment met de Pil van Pia Dijkstra uitvoeren met de leden van deze regering.'  Lees meer
    Reacties: 7 reacties


1  2  |  3 4  |  5

 

Deelnemende sites

Voor deze site(s) bent u ingelogd